לפיד וסער תוקפים בחריפות: "חבורת אנרכיסטים"

    ישראל רובין 1 Comment on לפיד וסער תוקפים בחריפות: "חבורת אנרכיסטים"

    היום בבוקר נפתחה בתל אביב ועידת המשפט ה- 11, ונאמו בה שורה של בכירים מהמערכת המשפטית ומהמערכת הפוליטית | נשיאת בית המשפט העליון: "ברשות השופטת אין שופטי של ימין ואין שופטים של שמאל" | לפיד וסער תקפו בחריפות את הליכוד

    צילום: גדעון מרקוביץ'\פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועידת המשפט ה-11 נפתחה הבוקר בתל אביב, וכבר הספיקה לייצר לא מעט כותרות. בועידה נאמו בין היתר נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד וגדעון סער.

    נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות אמרה ביחס לביקורת על המערכת כי: "מן הראוי להותיר את הרשות השופטת כולה מחוץ למשחק הפוליטי". לדבריה ברשות השופטת אין שופטי של ימין ואין שופטים של שמאל אלא נבחרת שפוסקת בכל מקרה על פי נסיבותיו, ללא מורא ומשוא פנים".

    ראש ממשלת המעבר לפיד התייחס בוועידה לביקורת על מערכת המשפט ואמר כי עולם המשפט נמצא תחת התקפה שמטרתה להרוס אותו. "יש אנשים שרוצים לפגוע בבית המשפט מסיבות אישיות, אבל המערכת צריכה לשרת את המדינה ולא את מי שמנסה להרוס אותה", הוסיף ראש הממשלה. לדברי "בלי כבוד לבית המשפט, המדינה לא תחזיק מעמד".

    שר המשפטים גדעון סער תקף את תכניות הליכוד לרפורמות במערכת המשפט ואמר כי "מדובר בחבורת אנרכיסטים קיצוניים שרוצים לפרק את יסודות השיטה הדמוקרטית ומערכת המשפט שנבנתה כאן ולשם כך מקיימים תעמולה בלתי פוסקת המציגה אותה כאויב העם".

    הדברים שנאמרו הצליחו לעורר זעם בימין. מפלגת עוצמה יהודית הגיבה לדברי גדעון סער: "מי שהפך להיות עבד נרצע של מערכת מסואבת שצריכה טיפול ותיקון, לא יכול לבוא ולהטיף מוסר לאחרים. הישיבה עם האחים המוסלמים השחיתה פוליטיקאים וגדעון סער וחבריו שהפקירו את בוחריהם לזרועות תומכי הטרור והשמאל הקיצוני, הם ההוכחה לכך. בעזרת השם ננצח בבחירות ונתקן את מערכת המשפט".

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד בחר להגיב על דברי נשיאת העליון אסתר חיות וכתב: "האם היא מאמינה לעצמה או צוחקת אחר כך כל הדרך למגדל השן? הסכנה לדמוקרטיה מגיעה מבית משפט פוליטי, מוטה בהתאם להרכב היושב בדין, ללא גבולות וללא איזונים, שלא מחוייב לערכי המדינה היהודית והדמוקרטית כפי שקבע העם באמצעות נבחריו, ולא מ-120 נבחרים שהעם נותן בהם אמון מחדש כל כמה שנים".

    בתגובת הליכוד נכתב: "אנו מגנים את ההשתלחות השקרית של לפיד שאין לה שום קשר למציאות. אין שום מקום להיסטריה שלפיד מנסה לייצר. כל אזרח מבין שמערכת אכיפת החוק זקוקה לרפורמות, והן תעשנה רק בשיקול דעת ובאחריות מירבית".

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה מצחיק ליראות אותם , שני ליצנים !!!!!!